We sturen je per e-mail een wachtwoord toe. Soms komt deze e-mail in je spambox terecht.

Krijgt 'Judas' te veel aandacht?

Home Forums Boekenpraat Krijgt 'Judas' te veel aandacht?

Tags: ,

Dit onderwerp bevat 27 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Gabriella van Rosmalen 9 maanden, 2 weken geleden.

• Auteur

Het boek van Astrid Holleeder is een kleine week uit en iedereen praat erover. Niet alleen op de werkvloer, maar ook in diverse tv-programma’s wordt het uitgebreid besproken. Langzaam klinkt het geluid dat dit boek wel heel erg veel aandacht krijgt en dat dat eigelijk niet nodig is. Hoe denk jij daarover? Wordt het te erg gehypet of is dat terecht?

Xaviera Ringeling
    Xaviera Ringeling
    Sleutelbeheerder

Of het te veel is weet ik niet. Maar ik kijk misschien ook niet voldoende televisie om dat te constateren. Ik moet wel zeggen dat ik wel erg benieuwd ben. Ik heb echt niks met criminelen Ên eigenlijk ook niet veel met non-fictie. Maarrrrr, de aandacht die ik wel voorbij heb zien komen, maakt me nieuwsgierig 🙂

Op tv is er geen enkel programma geweest waar het boek niet is verschenen (zelfs bij Boulevard en Shownieuws!). Ik vind het misschien een beetje too much. Ik ga daardoor een beetje twijfelen aan het idee achter het boek.

Mike Nuijs
    MikeNuijs
    Bijdrager

Laat ik het zo zeggen. Ben het boek nu al beu na al die aandacht… #sorry

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Yes No